خرید بلیط هواپیما ارزان و باقیمت مناسب چارتری و سیستمی

خرید بلیط هواپیما ارزان و باقیمت مناسب چارتری و سیستمی

خرید بلیط هواپیما ارزان و باقیمت مناسب چارتری و سیستمی

خرید بلیط هواپیما ارزان و باقیمت مناسب چارتری و سیستمی

خرید بلیط هواپیما ارزان و باقیمت مناسب چارتری و سیستمی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

حال و هوای خوب ایران طوری است که خیلی از افراد برای گردش و استراحت به جاده می‌زنند و حال و هوایی عوض می‌کنند. خیلی‌ها اتومبیل شخصی‌شان را بهترین وسیله برای سفر می‌دانند و خیلی‌های دیگر بسته به مقصد و توانایی مالی‌شان اتوبوس، قطار یا هواپیما را برای رسیدن به مقصد انتخاب می‌کنند.

 

بلیط ارزان اتوبوس از کجا بخریم؟

خیلی از شرکت‌های معتبر حمل و نقل جاده‌ای سایت‌هایی دارند که اطلاعات کلیه مسیر‌ها در آن‌ها درج می‌شود. با ورود به قسمت فروش اینترنتی بلیط در این سایت‌ها می‌توانید با مشخص‌کردن مقصد، تعداد مسافران و تاریخ سفر، بلیطتان را رزرو و خریداری کنید. شرکت سیر و سفر، شرکت رویال سفر ایرانیان و شرکت همسفر سه شرکتی هستند که بهترین سرویس‌های سفر را به مسافران ارائه می‌کنند. به علاوه این‌ها شما می‌توانید با رفتن به سامانه فروش بلیط اتوبوس بی تریپ هم بلیط تاریخ و مقصد مورد نظرتان را به صورت اینترنتی بخرید.

 

بلیط ارزان قطار کجا بخریم؟

سفر با قطار مخصوصا در مسیر‌های طولانی و به صورت دسته‌جمعی لذت بسیاری دارد. خیلی‌ها سعی می‌کنند برای سفر عیدشان با این وسیله به مقصد برسند. خرید بلیط قطار هم به صورت اینترنتی امکان پذیر و حتی راحت تر از خرید حضوری است. سایت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و سایت رجا بلیط تمامی مقاصد ریلی را به صورت اینترنتی می‌فروشند. به علاوه سایت سفیر هم بلیط شرکت‌های ریلی دیگر را عرضه می‌کند.

 

خرید اینترنتی بلیط ارزان هواپیما

هواپیما حالا دیگر با آزاد شدن نرخش یک جورهایی وسیله اعیانی سفر محسوب می‌شود. با این حال خیلی‌ها به خاطر سرعت و راحتی این وسیله را به وسایل دیگر رسیدن به مقصد ترجیح می‌دهند. اگر هواپیما سوارید می‌توانید به سایت اینترنتی شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر، ماهان، زاگرس، کاسپین، معراج،‌کیش ایر و آسمانبروید و بلیطتان را به صورت آن‌لاین رزرو و خریداری کنید. اگر دنبال پرواز چارتری هستید هم می‌توانید به سایت‌های ماهان چارتر و دکتر تیکت بروید و بلیطتان را بخرید. سایت‌های لست ‌سکند و بی تریپ هم خوراک کسانی است که چمدانشان را بسته و منتظر پروازند. در این سایت‌ها هم بلیط و تور لحظه آخری با کمترین قیمت‌ها پیدا می‌شود.

 

نکات مهم در خرید بلیط ازران :

  • موقع خرید بلیط اتوبوس مشخصات کامل و نوع اتوبوسی که بلیطش را می‌خرید و محل حرکت را بدانید تا یک هو به جای ترمینال شرق از ترمینال جنوب سر در نیاورید.
  • ترمینال پروازهای داخلی بسته به شرکتشان متفاوت است. آمارش را در بیاورید تا یک دفعه یک ساعت قبل از پرواز توی محوطه بزرگ فرودگاه مهرآباد چمدان به دست سرگردان نشوید.
  • برای گرفتن کارت پرواز و ورود به قطار کارت ملی یا شناسنامه همراهتان باشد.
  • قبل از رزرو بلیط در سایت‌های چارتری همه حواستان را جمع کنید. اشتباه در انتخاب مسیر و تاریخ یعنی سوختن کل پولتان.
  • در سایت‌های چارتری بی‌خیال گزینه‌هایی که تور ارائه می‌کنند بشوید. برای خرید تور راه‌ها و سایت‌های بهتری هست.

 

  • ۹۷/۰۴/۱۲
  • سایت بی تریپ

نظرات (۱)

خیلی عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی