خرید بلیط هواپیما ارزان و باقیمت مناسب چارتری و سیستمی

خرید بلیط هواپیما ارزان و باقیمت مناسب چارتری و سیستمی

خرید بلیط هواپیما ارزان و باقیمت مناسب چارتری و سیستمی

خرید بلیط هواپیما ارزان و باقیمت مناسب چارتری و سیستمی

خرید بلیط هواپیما ارزان و باقیمت مناسب چارتری و سیستمی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

بلیط هواپیما بیرجند به مشهد

بلیط هواپیما بیرجند به مشهد تماماً مربوط به شرکت هواپیمایی ایران ایر است که هفته ای 3 بار به سمت مشهد پرواز دارد و ارتباط هوایی این دو شهر بزرگ و مهم شرق کشور را برقرار می سازد. شهر بیرجند با نزدیک به 2.5 میلیون نفر جمعیت قدمتی به درازای تاریخ ایران دارد و در بسیاری از زمینه ها طلایه دار تمدن و آبادانی در ایران بوده است. برای مثال به علت موقعیت استراتژیکی که در شرق ایران دارد سومین فرودگاه کشور در سال 1315 در این شهر ساخته شده است. ارتباط بیرجند با مشهد به عنوان مرکز خراسان بزرگ در زمینه های فرهنگی، اقتصادی و دانشگاهی همیشه پررنگ بوده و هست و سفرهای زمینی و هوایی فراوان بین این دو شهر دلیلی بر این مدعاست.

 

ارزان ترین بلیط هواپیما بیرجند به مشهد

قیمت بلیط هواپیما بیرجند به مشهد از حداقل 50 هزار تومان شروع می شود تا حداکثر 380 هزار تومان. این قیمت ها برای کودکان و نوزادان کمتر می شود و حتی به 11 هزار تومان هم می رسد. بلیط هواپیما بیرجند به مشهد از نوع سیستمی است و بلیط های چارتری و لحظه آخری در این مسیر وجود ندارد. با توجه به محدودیت تعداد پروازها و ثابت بودن قیمت آن در طول سال، پیشنهاد می شود از روزها و بلکه هفته ها قبل با مراجعه به «بی تریپ» نسبت به رزرو بلیط هواپیما اقدام نمایید تا در موعد سفر،  پروازی بدون استرس و با خیال آسوده را تجربه کنید.(اطلاعات بیشتر در مورد بلیط هواپیما مشهد به بیرجند)

خرید بلیط پروازهای پرتررد از بیرجند :

جدول زمانبندی پروازهای بیرجند به مشهد

هواپیماهای مربوط به سه شرکت هواپیمایی آتا، ایران ایر و ماهان در فرودگاه بیرجند فرود می آیند و از آن پرواز می کنند. از این میان پروازهای مشهد تنها توسط هواپیمایی ایران ایر انجام می شود که جدول زمان بندی آن به شرح زیر است. مسئولین فرودگاه بیرجند در حال مذاکره با سایر شرکت های هواپیمایی و توسعه پروازها در این فرودگاه هستند که احتمالاً منجر به شکسته شدن قیمت بلیط ها خواهد شد.

ایرلاین

شنبه

یکشنبه

دوشنبه

سه شنبه

چهارشنبه

پجشنبه

جمعه

پرواز

فرود

ایران ایر

1

 

 

 

 

 

 

8:40

9:40

ایران ایر

 

 

1

 

 

 

 

17:45

18:45

ایران ایر

 

 

 

 

1

 

 

19:40

20:40

پرواز بیرجند

 

از فرودگاه بین‌المللی بیرجند تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد

در سال 1315 به دلیل موقعیت استراتژیک بیرجند در شرق کشور، به همت محمدابراهیم علم فرودگاه بیرجند افتتاح شد. موقعیت این فرودگاه در شمال شهر بیرجند است که از آن زمان تا کنون گسترش قابل توجهی یافته است. به گونه ای که در سال 1387 و بدنبال اولین پرواز خارجی به مقصد مدینه، این فرودگاه به فرودگاه بین المللی ارتقاء یافت. هر هفته یک پرواز به مقصد عتبات عالیات از فرودگاه بین المللی بیرجد انجام می شود. کد اختصاری فرودگاه بیرجند XBJ و کد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد MHD است که بر روی بلیط هواپیمای بیرجند به مشهد چاپ می شود.

مسیر هوایی پرواز بیرجند مشهد

پرواز بیرجد به مشهد در یک نگاه

اولین بلیط هواپیمای بیرجند به مشهد مربوط به ساعت 8:40 صبح شنبه است و آخرین پرواز هفته در روز چهارشنبه ساعت 19:40 دقیقه انجام می شود. فاصله هوایی دو شهر بیرجند و مشهد 327 کیلومتر است که پرواز آن نزدیک به یک ساعت طول می کشد.

فاصله هوایی بیرجند مشهد

327 کیلومتر

تعداد پروازهای بیرجند به مشهد

3 پرواز

اولین پرواز از بیرجند

هواپیمایی ایران ایر، ساعت 8:40

آخرین پرواز از بیرجند

هواپیمایی ایران ایر، ساعت 17:50

کوتاه ترین زمان پرواز بیرجند به مشهد

1 ساعت

کد فرودگاه پرواز بیرجند به مشهد

بیرجند: THR مشهد : XBJ

 



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی