خرید بلیط هواپیما ارزان و باقیمت مناسب چارتری و سیستمی

خرید بلیط هواپیما ارزان و باقیمت مناسب چارتری و سیستمی

خرید بلیط هواپیما ارزان و باقیمت مناسب چارتری و سیستمی

خرید بلیط هواپیما ارزان و باقیمت مناسب چارتری و سیستمی

خرید بلیط هواپیما ارزان و باقیمت مناسب چارتری و سیستمی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

خرید بلیط اتوبوس

رزرو و خرید بلیط اتوبوس اینترنتی برای سفر داخلی با قیمت مناسب به صورت آنلاین با قیمت مناسب

خرید بلیط اتوبوس از گذشته تا اکنون

خرید بلیط اتوبوس در گذشته به راحتی امروز نبود و دشواری های خودش را داشت. آژانس های مسافرتی و ترمینال های مسافربری مراکزی بودند که برای خرید بلیط اتوبوس باید به آنها مراجعه می شد. ازدحام مردم و صف های طویل مسافران، داد و فریاد دلال ها و مزاحمتهایشان خرید بلیط اتوبوس را به سخت ترین قسمت سفر تبدیل کرده بود از آنجا که شفافیتی وجود نداشت، گاهاً بلیط ها به قیمتی بالاتر از قیمت واقعی فروخته می شد.

اما با ظهور اینترنت این شرایط به کلی دگرگون شد و امروزه خرید بلیط اتوبوس دیگر هیچ زحمتی ندارد. برای مثال شما با مراجعه به وبسایت «بی تریپ» بدون هیچگونه نگرانی و استرس، تنها با چند کلیک ساده و در چند دقیقه می توانید ارزان ترین بلیط اتوبوس را تهیه کنید.

انواع بلیط اتوبوس

بلیط های اتوبوس بسته به نوع اتوبوس و مقصد سفر قیمت های متفاوتی دارند. اتوبوس ها در ایران یا ولوو هستند، یا اسکانیا و یا مان. هر کدام از این اتوبوس ها صندلی های متفاوتی هم دارند، صندلی های وی آی پی، صندلی ها تخت شو، تک صندلی و صندلی های معمولی. شرکت های مسافربری مختلفی هم هستند که احتمالاً نام خیلی از آنها به چشم شما آشنا باشد: سیر و سفر، رویال سفر، ایران پیما، همسفر و ... .

قیمت بلیط اتوبوس های وی آی پی VIP نسبت به سایر بلیط های اتوبوس بیشتر است که البته در خیلی روزها با تخفیفات خوبی می شود آنها را خریداری کرد. 

انواع اتوبوس

سفر با اتوبوس: خاطرات شیرین دیروز، شور و حال امروز

اتوبوس سالهای درازی است که به عنوان یک روش حمل و نقل بین شهری، مورد استفاده قرار می گیرد و با وجود روش های حمل و نقل های دیگر مثل هواپیما و قطار، جایگاه خود را به خوبی حفظ کرده ست. به خصوص در مسافرت های درون استانی و استان های همجوار، اتوبوس یکی از بهترین گزینه هاست. . مردم خاطرات فراوانی با سفرهای اتوبوسی دارند و بخشی از روزهای شیرین زندگی و نوستالژی های افراد با آن گره خورده است. کمتر کسی است که با سفرهای اتوبوسی به شهرهایی چون مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز و تهران و یا شهرهای شمالی مثل ساری، رشت، بابلسر، بندر انزلی و ... خاطره ای نداشته باشد. با سفرهای اتوبوسی می توان از مسیر سفر لذت برد و با چشم اندازهای جالب آن خاطره ساخت.

ترمینال اتوبوس

هر شهر کوچک و بزرگی حداقل یک ترمینال و کلان شهر ها معمولا 2 یا تعداد بیشتری ترمینال دارند. ترمینال ها بسته به میزان ورودی و خروجی اتوبوس ها کوچک و بزرگ هستند و اهمیتی متفاوتی دارند. ترمینال های های جنوب (خزانه)، آرژانتین (بیهقی)، غرب (آزادی) و شرق در تهران، ترمینال کاوه اصفهان، ترمینال کاراندیش شیراز، ترمینال تبریز و  ترمینال امام رضا(ع) در مشهد جزو مهمترین ترمینال های کشور هستند.

آسانترین روش خرید بلیط اتوبوس در وبسایت «بی تریپ»

در وبسایت «بی تریپ» اطلاعات مربوط به خرید بلیط اتوبوس بیش از  70 مبدأ مختلف و 1000 مسیر گوناگون همیشه در دسترس شماست. با انتخاب تاریخ و همچنین مبدا و مقصد سفر می توانید تمام گزینه های ممکن را با هم مقایسه کنید و بهترین و ارزانترین بلیط اتوبوس را خرید کنید. مشاهده تصاویر اتوبوس ها و امکان رزرو صندلی دلخواه از قابلیت های دیگر این سایت است. در هر روز تخفیف های متنوعی هم برای هر بلیط اتوبوس وجود دارد که با خرید از وبسایت «بی تریپ» از آنها بهره مند می شوید.

وبسایت «بی تریپ» در تلاش است تا با ارائه کامل خدمات خرید بلیط اتوبوس، شما بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن و با خاطری مطمئن، بلیط اتوبوس خود را تهیه کنید و از یک سفر راحت و بی دردسر لذت ببرید.  

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی