خرید بلیط هواپیما ارزان و باقیمت مناسب چارتری و سیستمی

خرید بلیط هواپیما ارزان و باقیمت مناسب چارتری و سیستمی

خرید بلیط هواپیما ارزان و باقیمت مناسب چارتری و سیستمی

خرید بلیط هواپیما ارزان و باقیمت مناسب چارتری و سیستمی

خرید بلیط هواپیما ارزان و باقیمت مناسب چارتری و سیستمی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

بلیط هواپیما تبریز به تهران

بلیط هواپیما تبریز به تهران هر روزه به تعداد زیادی از مسافران و گردشگران فروخته می شود تا با جابجایی این افراد رونق ارتباط بین این دو کلانشهر ایران همیشه برقرار باشد.  تبریز به عنوان قطب اقتصادی، صنعتی و فرهنگی منطقه شمال غرب همواره نقشی حیاتی در سرنوشت کشور پهناور ایران داشته است و در بزنگاه های مهم  تاریخ ایران مانند انقلاب مشروطه تاثیری فراموش نشدنی از خود به جای گذاشته است. ارتباط فرهنگی و اقتصادی تبریز و تهران بسیار محکم و ناگسستنی است به گونه ای که تعداد زیادی از ساکنین شهر تهران، اصالتی تبریزی داشته و در طول سال بارها بین این دو شهر در رفت و آمد هستند.

 

بلیط هواپیما تبریز به تهران مربوط به کدام شرکت های هواپیمایی است؟

بلیط هواپیما تبریز به تهران به طور عمده مربوط به ایرلاین های آتا، ایران ایرتور، آسمان و ایران ایر است که تعداد پروازهای این ایرلاین  ها مجموعاً در هفته 75 عدد است. از این تعداد 53 عدد مربوط به هواپیمایی آتا و الباقی مربوط به ایرلاین های دیگر است. در جدول زیر جزئیات مربوط به پروازهای مربوط به بلیط هواپیمای تبریز به تهران ذکر شده است.

 

ایرلاین

شنبه

یکشنبه

دوشنبه

سه شنبه

چهارشنبه

پجشنبه

جمعه

اولین پرواز

آخرین پرواز

ایران ایرتور

3

1

4

2

2

2

1

06:40

20:55

آسمان

0

1

2

1

1

1

1

11:00

15:05

آتا

6

7

7

6

5

6

6

05:20

22:05

ایران ایر

2

1

1

2

2

1

1

05:35

20:15

 

خرید ارزان ترین بلیط هواپیمای تبریز به تهران در وبسایت «بی تریپ»

بلیط های چارتر و بلیط های سیستمی و دیگر انواع بلیط هواپیمای تبریز به تهران را می توانید از وبسایت «بی تریپ» تهیه کنید.  در این وبسایت با مقایسه بلیط های هواپیمای مربوط به ایرلاین های مختلف و مرتب کردن آن بر اساس قیمت، ساعت و دیگر پارامترهای مورد نظر می توانید ارزانترین بلیط هواپیمای تبریز به تهران را خریداری کنید. پیشنهاد می شود حداقل یک هفته قبل از سفر نسبت به تهیه بلیط خود اقدام نمایید تا بهترین آفرها را نصیب خود کنید. شرکت «بی تریپ» در تلاش است تا با ارائه اطلاعات دقیق در مورد بلیط هواپیمای تبریز به تهران و ارائه امکانات خرید آسان و مطمئن در وبسایت «بی تریپ» آسودگی و رضایت خاطر را برای شما مسافران و گردشگران عزیز فراهم آورد.(اطلاعات بیشتر در مورد بلیط پرواز تهران به تبریز)

خرید بلیط پروازهای پرتررد از تبریز:

 

همه چیز در مورد بلیط هواپیما تبریز به تهران

زمان حدودی پرواز تبریز به تهران بین 45 دقیقه تا 1 ساعت متغیر است و مسیر هوایی تبریز به تهران 524 کیلومتر مسافت دارد. اولین بلیط هواپیما تبریز به تهران مربوط به پرواز ساعت 5:20  هواپیمایی آتا است و آخرین بلیط هم مربوط به همین ایرلاین و پرواز ساعت 22:05 است.

 

فاصله هوایی تبریز به تهران

524 کیلومتر

تعداد پروازهای تبریز به تهران در هفته

75 پرواز

اولین پرواز از تبریز

هواپیمایی آتا، ساعت 5:20

آخرین پرواز تبریز

هواپیمایی آتا، ساعت 22:45

کوتاه ترین زمان پرواز تبریز به تهران

45 دقیقه

کد فرودگاه پرواز تبریز به تهران

تبریز: TBZ ، تهران: THR

 

از فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز به فرودگاه مهرآباد تهران

مسیر هوایی تبریز به تهران

میسر هوایی تبریز به تهران

پرواز تبریز به تهران از فرودگاه شهید مدنی تبریز بلند می شود که کد این فرودگاه TBZ است. این پرواز در فرودگاه مهرآباد تهران با کد THR فرود می آید. فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در سال 1326 شمسی احداث شده  و نزدیک به 71 سال است که به عنوان یکی از فرودگاه های مهم منطقه مورد استفاده قرار میگیرد.

 

جدول زمانبدی برنامه پروازی هواپیماهای مسیر تهران مشهد

پرواز تبریز به تهران

نظرات (۱)

ملی چارتر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی