خرید بلیط هواپیما ارزان و باقیمت مناسب چارتری و سیستمی

خرید بلیط هواپیما ارزان و باقیمت مناسب چارتری و سیستمی

خرید بلیط هواپیما ارزان و باقیمت مناسب چارتری و سیستمی

خرید بلیط هواپیما ارزان و باقیمت مناسب چارتری و سیستمی

خرید بلیط هواپیما ارزان و باقیمت مناسب چارتری و سیستمی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

خرید بلیط هواپیما پرواز تهران به مشهد

خرید بلیط هواپیما پرواز تهران به مشهد به صورت آنلاین و فوری با بهترین قیمت، شما می توانید ارزان ترین قیمت بلیط های چارتر و سیستمی هواپیما تهران به مشهد را به صورت لحظه از سایت بی تریپ رزرو نمایید

پرواز هواپیما تهران به مشهد

پرواز تهران به مشهد، پر استقبال ترین پرواز کشور است و هر روزه تعداد بسیار زیاد مسافران به انگیزه های مختلف اعم از زیارتی، سیاحتی و یا کسب و کار از تهران به مشهد پرواز میکنند. بخصوص در ایام تعطیلات و مناسبت های مذهبی، تعداد سفرها در این مسیر به اوج خود میرسد و گاهاً از ظرفیت هواپیمایی ها نیز فراتر می رود و دیگر بلیط هوایپیمای برای مشهد یافت نمی شود.

 

شرکت های هواپیمایی پرواز تهران به مشهد

هواپیماهای متعلق به بیش از 12 ایرلاین کشور از جمله هواپیمایی آسمان، هواپیمایی ایران ایرتور، هواپیمایی ایران ایر، هواپیمایی قشم، هواپیمایی ماهان ایر، هواپیمایی آتا، هواپیمایی معراج، هواپیمایی کیش ایر، هواپیمایی تابان، هواپیمایی نفت ایران، هواپیمایی کاسپین، هواپیمایی زاگرس و ... هر روزه در مسیر تهران به مشهد در پرواز هستند. تعداد این پروازها به طور میانگین در هفته به 69 عدد می رسد.

 

خرید بلیط پرواز تهران به مشهد با وبسایت «بی تریپ»

انتخاب بهترین بلیط از نظر ساعت پرواز، کیفیت ایرلاین، قیمت و غیره از میان پیشنهادهای متعدد شرکت های هواپیمایی همیشه کار راحتی نیست. بویژه اینکه در ایام پیک این انتخاب دشوارتر و حساس تر می شود.

برای رزور آسان و سریع بلیط پروز تهران به مشهد، «بی تریپ» جزئیات دقیق همه پروازهای تهران به مشهد را  در این صفحه فهرست کرده است. ممکن است بدنبال ارزان ترین بلیط پرواز تهران به مشهد باشید و یا اینکه پرواز با ایرلاین خاصی مد نظرتان باشد؛  شما می توانید با مرتب کردن این فهرست بر اساس ساعت پرواز، قیمت، شرکت هواپیمایی، نوع بلیط و سایر پارامترها همیشه بهترین انتخاب را برای خرید بلیط داشته باشید.(اطلاعات بیشتر در مورد بلیط پرواز مشهد به تهران)

پیشنهاد می شود بمنظور آسودگی خیال در سفر به مشهد، حداقل یک ماه قبل از موعد سفر،بلیط پرواز خود را رزرو کنید که احتمالا در اینصورت بهترین آفرها هم نصیبتان خواهد شد.(البته نباید بلیط های لحظه آخری و ارزان چارتری را فراموش کنید.)

 

از فرودگاه مهرآباد تهران به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد

پرواز تهران به مشهد از فرودگاه مهرآباد تهران بلند می شود که کد این فرودگاه THR است. این پرواز در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد فرود با کد MHD فرود می آید. فرودگاه های مهرآباد تهران و شهید هاشمی نژاد مشهد، به ترتیب پرترددترین فرودگاه های کشور هستند.

فارغ از اینکه سفر شما زیارتی، سیاحتی و یا کاری باشد، با استفاده از خدمات وبسایت «شرکت فرضی» سفری بدون استرس را تجربه خواهید کرد و علاوه بر صرفه جویی در وقت، راحتی خودتان را نیز تضمین می نمائید.

 

بلیط هواپیمای پرواز تهران به مشهد

قیمت بلیط ها بسته به اینکه نوع آن چارتر، سیستمی، اکونومی (اقتصادی و ارزان) و یا بیزینس باشد متغیر است. یک پارامتر مهم دیگر هم وجود دارد، ایام خلوت و ایام پیک. بسته به اینکه در چه ایامی کدام نوع بلیط را انتخاب کرده باشید، مبلغ آن از 50 تا 500 هزار تومان متغیراست! در حالت کلی میتوان میانگین قیمت بلیط پرواز تهران به مشهد را 300 هزار تومان در نظر گرفت. از آنجایی که پروازهای متعددی از تهران به مشهد انجام میشود، در تهیه بلیط معمولاً جای نگرانی نیست.

 

جزییات پروازهای تهران به مشهد در یک نگاه

فاصله هوایی تهران مشهد 740 کیلومتر
تعداد پروازهای تهران به مشهد در هفته 69 پرواز
اولین پرواز هواپیمایی ایران ایرتور، ساعت 5:00
آخرین پرواز هوپیمایی کاسپین ایر، ساعت 22:45
کوتاه ترین زمان پرواز تهران به مشهد یک ساعت و ده دقیقه
کد فرودگاه پرواز تهران به مشهد تهران: THR، مشهد: MHD
زمان پرواز تهران به مشهد دو ساعت

پرواز تهران به مشهد

نظرات (۲)

  • بلیط هواپیما شیراز به تهران
  • مطلبتون خیلی خوب بود ممنون.

    ملی چارتر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی